Hoe ziet de functie eruit?
Als medewerker crediteurenadministratie zorg je dat inkoopfacturen correct en tijdig worden ingeboekt, gecontroleerd en betaald. Daarbij biedt je, indien nodig, ondersteuning aan de urenadministratie. Je werkzaamheden bestaan uit:
- Controleren van de facturen;
- Zorgen voor tijdige betaling van de facturen;
- Onderhouden van contacten met crediteuren;
- Aanmaken van crediteuren in ons bestand.
Wat heb jij in huis?
Wij zijn op zoek naar iemand met gevoel voor cijfers én die nauwkeurig te werk gaat. Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel, maar weet ook wanneer je hulp moet vragen. Verder beschik je over:
- MBO denk- en werkniveau;
- Cijfermatig inzicht;
- Kennis van administratieve procedures en richtlijnen;
- Mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid in de Nederlandse taal;
- Ervaring met Exact en MS Office.
Wat bieden we jou?
Een veelzijdige functie binnen een jong gedreven team waar voldoende ruimte ligt om mee te denken in processen en procedures. Binnen de afdeling kom je te werken in een team met 6 andere collega’s. Samen zorgen jullie voor een zo efficiënt mogelijk lopende administratie.
Als vergoeding ontvang je een salaris wat bij jouw ervaring en opleiding passend is en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
- Collectieve zorgverzekering;
- Pensioenregeling;
- 26 vakantiedagen;
- Fietsplan;
- Korting in onze bouwmarkt;
- Diverse mogelijkheden voor opleiding (mits passend binnen de organisatie).
Solliciteer direct!
Ben jij enthousiast geworden en zie jij jezelf als onze medewerker crediteurenadministratie, solliciteer dan direct! Schakel met Davey (0113 351 710) voor korte lijnen!